luni, 27 septembrie 2010

Parfumuri !!!!!!!!!!!!!!!!!!! VANDUTE

Endless by Sarah Jessica Parker EDP 75 ml 170 lei (din magazin) OFERTA 50% discount  - PRET 80 lei! 
Parfum 100% original (a fost doar incercat) parfumul este floral cu note de bujor, patchouli, mar rosu, magnolie, iasomie.
Produsul nu imi  apartine, pentru detalii adresa de e-mail : magazinhaine82@yahoo.com 

Parfum Chloe by Chloe 50 ml Eau de toilette 131 lei magazin (aoro.ro) OFERTA 50% discount - PRET 60 lei!  - VANDUT
Parfum 100% original (a fost doar incercat) parfumul este floral dulceag, cu note de varf de floare de portocal, cocos, liliac, piersica, bergamota.
Produsul nu imi  apartine, pentru detalii adresa de e-mail : magazinhaine82@yahoo.com 

Un comentariu:

  1. Buna, am auzit ca a aparut o firma care are parfumuri foarte apropiate de cele originale si care persista foarte mult. A cumparat un prieten de pe site si este foarte multumit. Mazzury Cosmetics se cheama, voi stiti ceva, ati auzit de ei, a cumparat cineva ? Intreb si eu pentru ca am luata de la Aoro si nu prea am fost multumit. Poate iau ceva mai ieftin si la fel de bun !

    RăspundețiȘtergere